Aktywując dostęp do naszego serwisu możesz na bieżąco sprawdzić aktualny stan Twojego ubezpieczenia.
Tworząc konto, uzyskasz dostęp do wykazu opłacanych składek i szczegółów wybranej oferty.
Jak aktywować konto?
Kliknij w przycisk poniżej "Aktywuj konto".
Podaj adres e-mail, ten sam który został wskazany w deklaracji przystąpienia (jeśli w przeszłości nie podałeś adresu e-mail lub jest on nieaktywny, skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z biurem KDB. Po aktualizacji danych wróć do procesu rejestracji).
Podaj swój numer PESEL i ustal hasło dostępu.
Na wskazany adres e-mail otrzymasz link aktywujący konto oraz indywidualny numer ID - numer ID to indywidualny numer umożliwiający dostęp do konta Klienta (jeśli nie otrzymałeś na wskazany adres e-mail wiadomości z linkiem aktywacyjnym być może Twój e-mail w bazie KDB jest niepoprawny, skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z biurem KDB Sp. z o.o. w celu weryfikcji poprawności adresu e-mail).
Możesz zalogować się na swoje konto Członka Klubu KDB Pomoc.